מתי מומלץ לקנות מזגן אינוורטר ומה היתרונות שלו

מזגן אינוורטר הוא מזגן שממזג אוויר תוך ניצול יעיל וחסכוני של אנרגייה. הוא מופעל על ידי מדחס אלקטרוני חכם שמווסת את עצמו בהתאם לטמפרטורה שהוגדרה לו, משהה את עצמו כשהטמפרטורה בחדר מגיעה למה שהוגדר וחוזר לעבוד רק עם שינוי בטמפרטורה. כאשר החדר מגיע לטמפרטורה שהוגדרה, עבודת המדחס נפסקת. כשמערכת רגשי הטמפרטורה מתריעה על שינוי בטמפרטורה – מעל או מתחת למה שהוגדר – המזגן חוזר לעבודה ומתאים מחדש את הטמפרטורה מחדש. כשעבודת המדחס מושהית ניצול האנרגייה יורד למינימום, וכך מתאפשר חיסכון אמיתי בהוצאות החשמל. 

מזגני אינוורטר הם למעשה שיטה חדשה, חכמה ומתקדמת למיזוג אוויר, דבר שהופך אותם למבוקשים ביותר בשוק כיום ולנפוצים מאוד. לא נטעה אם נעריך שבעתיד כל טכנולוגיית מיזוג האוויר תעבור לטכנולוגיית אינוורטר.  

למה מומלץ לקנות אינוורטר?

מזגן אינוורטר הוא מזגן חסכוני. הוא למעשה המזגן המומלץ ביותר כיום בישראל הודות לחיסכון העצום באנרגייה. הקיץ הישראלי החם והארוך אינו משאיר מקום לתהיות או לספק – מיזוג אוויר הוא הכרחי בכל בית, ותנַאי במקומות עבודה ובכל מוסד ציבורי. הטמפרטורות הגבוהות, הלחות והחום הרב מחייבים הפעלה של מערכות מיזוג האוויר לאורך כל שעות היום ולעיתים גם בלילות. הטכנולוגיה החסכונית של מזגני אינוורטר מאפשרת הפעלה ממושכת לאורך כל שעות היממה ובעלויות סבירות בהחלט. 

היתרונות של האינוורטר

מזגן אינוורטר מגיע במהירות לטמפרטורות שהוגדרו. גם בקיץ הלוהט וגם בחורץ הקר פעולת המזגן מורגשת בבית תוך דקות ספורות, והבית מיד קריר ונעים או חמים ומפנק. עבודת המזגן טובה ויעילה גם בבתים הנמצאים באזורים שבהם יש תנאי אקלים קיצוניים. המזגן שומר תמיד על טמפרטורה יציבה, ואין זה משנה כלל מה המצב בחוץ.  

יתרון נוסף ומשמעותי הוא השקט. לא משנה עד כמה תנסו לא תצליחו לשמוע את האינוורטר שלכם. הודות לטכנולוגיה המתקדמת וליעילות עבודת המדחס שלו הוא כל כך שקט עד שתשכחו שהוא שם. ולבסוף, למעט ניקיון תקופתי של המסננים ובדיקה מקצועית אחת לשנה לא תצטרכו להתעסק איתו. האינוורטר שלכם ילווה אתכם שנים רבות עם אפס תקלות. הוא עד כדי כך איכותי.

מיזוג מרכזי עם מערכת אינוורטר

מזגן אינוורטר מחליף את יחידת המזגן המיני מרכזי הישנה והמוכרת. יחידת אינוורטר אחת מפוצלת מספיקה לכמה חדרים, ומדחס אחד יכול לשלוט בכמה יחידות פנימיות – כל אחת מופעלת בנפרד – ולמזג בית שלם. עם טכנולוגיית אינוורטר אין גבול לאפשרויות. 

כדאי להשקיע במזגן אינוורטר

אומנם מזגן אינוורטר יקר יותר ממזגנים אחרים והתקנתו בבית מורכבת יחסית, אך כדאי ומומלץ להשקיע בו בשל הטכנולוגיה הייחודית והמתקדמת שלו והודות ליעילותו ולחיסכון שלו באנרגייה. 

האינוורטר שלכם ילווה אתכם שנים רבות ללא תקלות ובמינימום תחזוקה, וזה כשלעצמו שווה את ההשקעה. העתיד בהחלט נראה אינוורטר וכדאי שגם אתם תהיו שם.