כל מה שצריך לדעת על התקנת מזגנים לקראת 2021

אנשים רבים המעוניינים להתחדש במזגן נוסף בדירתם עורכים חקר מעמיק בכדי להצליח לבחור נכון את המזגן האיכותי והמתאים ביותר לחלל החדר. לעיתים חקר זה מצריך מהם שעות ארוכות של השוואות וחיפושים, אך כאשר הם כבר מאתרים את הדגם המיטבי עבורם, הם בוחרים את מתקין המזגנים באופן שרירותי לחלוטין. רבים סוברים כי מתקין המזגנים עושה עבודת התקנה שטחית ופשוטה שלא מצריכה התמקצעות וניסיון כלל. רבים אחרים סבורים כי אין הבדל משמעותי בין המתקינים השונים ובחירתם כלל אינה רלוונטית. לכן חשוב להדגיש ולומר כי שירותי התקנת מזגנים חיוניים לפעולתו התקינה והמוצלחת של המזגן החדש. בחירת הדגם הטוב ביותר אינה תספיק אם מתקין המזגנים לא ידע לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

כל התקלות שעלולות להיגרם עקב עבודת התקנת מזגנים שאינה מספיק טובה ומקצועית

שירותי התקנת מזגנים שנעשים על ידי אדם שאינו מספיק מקצועי ומנוסה בתחום עלולים לפגוע הן בתפקודו של המזגן והן באורך חייו. התקנה במיקום שאינו מספיק טוב בחלל החדר עלולה לגרום למיזוג איטי במיוחד תוך מאמץ רב של המזגן. מעבר לזמן הממושך שתאלצו להמתין עד שהחדר יתקרר או יתחמם, מאמצו של המזגן ידרוש ממנו כמויות אנרגיה גבוהות במיוחד, מה שכמובן ישפיע באופן ישיר על חשבונות החשמל. אם לא די בכך, מאמץ מתמשך של המזגן יקצר את שנות חייו, ולכן חשוב מאוד לדעת לבחור נכון את שירותי התקנת מזגנים הניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים. 

התקנת מזגן עילי – התקנות מיוחדות דורשות חציבה בקירות והארכת צנרת 

התקנת מזגן עילי נחשבת להתקנה די פשוטה אך לעיתים תכופות מתקין המזגנים נאלץ להתמודד עם מצבים מיוחדים. התקנת מזגן עילי במיקום מעט בעייתי יצריך הארכת צנרת, חציבה בקירות בטון או אף עבודות גבס שונות. מתקין שאינו מספיק מקצועי ומיומן לא יצליח להתמודד נכון מה שעלול לפגוע ביעילותו ותפקודו של המזגן. כמו כן התקנת מזגן עילי בחדר ממ”ד מחייבת את מתקין המזגנים להכיר את כל הכללים של פיקוד העורף. פיקוד העורף מאפשר התקנת מזגנים בחדרי ממ”ד בהתאם לכמה וכמה תנאים קפדניים אשר נועדו על מנת לוודא שכשירותו של החלל לא תיפגע. 

התקנת מזגן מיני מרכזי – עבודה סבוכה וקשה במיוחד 

שירותי התקנת מזגן מיני מרכזי מסובכים עוד יותר וכוללים הצבת תשתיות בכל חלל הדירה, חציבה בלא מעט קירות, הנמכת תקרות ועבודות גבס. מתקין שאינו מקצועי ומנוסה לא יצליח להתקין מזגן מוני מרכזי ללא פגיעה קשה באסתטיקה של הדירה. אך מעבר לפגיעה הקשה בנראות הדירה שלכם, התקנה לא נכונה תביא לתקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה ופגיעה ישירה ביעילותו של המזגן. לכן, אל לכם לזלזל בהליך הבחירה של מתקין מזגנים, חשוב להשקיע בחקר מעמיק לבחירת מתקין המזגנים בדיוק כפי שהשקעתם בבחירת הדגם הטוב והמתאים ביותר של המזגן.