איזה מזגן מומלץ לחדרי ילדים?

האקלים בעולם כולו, וגם בישראל, הולך ומתחמם. איתו מגיעים עומסי חום מכבידים. ארגוני בריאות שונים ברחבי העולם ממליצים שבחדרי ילדים תהיה טמפרטורה מאוזנת ויציבה אך הורים רבים חוששים להפעיל מזגן בחדר ילדים כי הם עדיין חושבים שמחלות של חום וצינון נגרמות בגלל המזגן.
חשוב להזכיר שבדרך כלל מחלות של חום וצינון נגרמות מחשיפה לחיידקים ולוירוסים שונים ומגוונים. התופעה הנפוצה יותר היא שילדים נדבקים בגנים ובכתות הלימוד. פעמים רבות זה נגרם בדיוק בגלל העובדה שהחדרים לא ממוזגים ולא מאווררים דיים, אלא חמים ולחים מדי; הם משמשים כר פורה להתפתחות חיידקים, מאחר שבמקומות רבים, למרות ההתחממות האקלימית, אין עדיין מערכות מיזוג אוויר שדווקא עוזרות לאיזון החום והלחות.
רופאי ילדים בארץ ובעולם מאמינים כיום ששינה בחדר שבו יש מזגן עובד היא בריאה יותר לתינוקות ולפעוטות מאשר שינה בחדר חם ולח. חשוב רק לוודא שהמזגן יעבוד באופן מבוקר ובטמפרטורה המתאימה.
אז כשאתם שואלים את השאלה: איזה מזגן מומלץ לחדרי ילדים? כדאי לכם לבדוק מזגן אינוורטר.

למה מזגן אינוורטר מומלץ לחדרי ילדים?

התשובה היא כי יש לו יתרונות רבים שיאפשרו תחזוקה טובה, יעילה ונעימה של ה”אקלים” בחדר הילדים. גם אם ישנים בהם תינוקות בני יומם, פעוטות או ילדים יותר גדולים.
מזגן אינוורטר פועל בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת שיכולה לווסת מתח, זרם ותדירות. וזה מה שאתם מחפשים לילדים שלכם.
המזגן הזה שקט יותר משום שהמדחס שלו לא נדלק וכבה כל הזמן, אלא מווסת את עצמו וממשיך לעבוד בהספק נמוך כשצריך, ולחילופין בהספק גבוה יותר. הפעולה עצמה שקטה מאד, ומאחר ותינוקות ופעוטות זקוקים לשקט על מנת לשקוע בשינה בריאה – וכל רעש עלול להקפיץ אותם בבהלה – הרי שבאופן טבעי מזגן אינוורטר מומלץ יותר.
חשוב שהטמפרטורות בחדר ילדים תהיה מבוקרת ויציבה. חדר חם מדי עלול לגרום לתינוק, לפעוט להזיע יותר ולאבד נוזלים מבלי משים, דבר שיגרום לעלייה בחום הגוף. לכן צריך מזגן טוב.

לסיכום: 

כששואלים איזה מזגן מומלץ לחדרי ילדים? אל תהססו! בדקו מזגן אינוורטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.